woensdag 28 augustus 2013

Woonwinkelfavourite - Wonen27 in Groningen



Soms moet je gewoon weer even je eigen woonplaats herontdekken. Ik ga meerdere keren per jaar naar Amsterdam om nieuwe woonwinkels te bezoeken, naar beurzen te gaan en nieuwe trends te spotten. 

 
 

Onlangs was ik in Groningen. Terug in mijn oude woonplaats. Er zijn winkels verhuisd, weggegaan en bijgekomen in de afgelopen jaren en ik ontdekte zowaar een woonwinkel die mijn favoriete woonmerken verkoopt: Wonen27 
 

 
 
De winkel is groot opgezet met een fraaie gevel in de Oosterstraat. Je wordt als vanzelf de winkel in getrokken vanwege mooi gestyleerde hoekjes. Achterin de winkel is een huiselijk sfeertje gecreëerd. Je zou er zo neerploffen met een kopje cappuchino.  
 
 
 
 
Wonen27 verkoopt merken als HKLiving, Brynxz Collections en Bloomingville. 
 
 
 
 
Niet alleen voor meubels, maar ook voor woonaccessoires kun je hier prima terecht.
 
 
 
 
Kijk ook eens naar de uitgebreide collectie lampen. Als je van industrieel houdt, dan ben je hier aan het goede adres.
 
 
 
 
Meer weten? Kijk op Wonen27 om nog meer sfeerfoto's te bekijken en de laatste nieuwtjes. Of ga langs in de Oosterstraat 27 in Groningen!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten