zaterdag 27 december 2014

Binnenkijken in huize Snor

 
Wat zeg je als Buro Binnenhuis je benadert voor een binnenkijker? Dan zeg je ja! En zo had ik stylist Sabine Burkunk en fotograaf Hans Mossel in november een hele dag huis om een interieur-reportage te maken.

 
Het klinkt misschien raar, maar in de weken voor de binnenkijker was het alles behalve ontspannen. Als je altijd bezig bent met dan wil je alles uit de kast halen. Dat betekent uren van moodboards maken, lijstjes met ideeën, heel wat tochtjes naar de bouwmarkt, klussen, stylen en wekenlang een vol hoofd. Nu was de oktobermaand ook al niet rustig van zichzelf, dus dit kwam er even bij. Vriendinnen zeiden dat het huis er al prachtig uit zag en dat ik me niet druk moest maken, maar wat in de aard van het beestje zit haal je er niet zomaar uit.

 
En het was het waard. Het huis (en er omheen) is om door een ringetje te halen. Van de voordeur tot de wc, van de veranda tot mijn werkplek op zolder, alles is tot in de puntjes gestyled. Je stelt namelijk geen klussen meer uit, want je hebt een deadline. Ik heb weken in een creatieve flow gezeten en het plaatje in mijn hoofd visueel gemaakt. Hoe tof is het om die flow vastgelegd te zien in prachtige foto's. Tijdens het schrijven van deze post weet ik nog niet aan welk blad de reportage is verkocht. Ik hou jullie op de hoogte en geniet nog na van mijn flow  en mijn huis;-).
 
 
Styling: Sabine Burkunk Fotografie: Hans Mossel
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen