woensdag 31 december 2014

Gelukkig nieuwjaar!

Nu het het jaar bijna voorbij is, blikken de meeste mensen terug. Sommigen bedenken goede voornemens, anderen sluiten het jaar af met het vuurwerkritueel. Ik sluit mijn jaren nooit af, maar blik terug en glij daarna het nieuwe jaar in. Met champagne, dat dan weer wel ;-).
 
 
 
Dit afgelopen jaar bedacht ik mooie plannen voor mijn baan (die ook nog werden goedgekeurd), mocht ik een opleiding doen dat in het verlengde lag van waar ik al mee bezig was en integreerde het geleerde weer in mijn blog. Ik volgde verschillende fotografiecursussen en leerde inspirerende, lieve mensen kennen, maakte met vriendinnen een bucketlist en genoot van een aantal festivals. We deden weer mee aan een interieur-reportage voor een tijdschrift, ik bedacht een nieuw blog-format en zag het aantal bezoekers en reacties op mijn blog weer groeien in mijn mailbox. Zo'n leuk jaar sluit je toch niet af? Zo'n jaar koester en vier ik vandaag. Vier jij 2014 ook?


Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een inspirerend en liefdevol 2015.

Met een glimlach en een champagne-snor,
Cindy Ridderbos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten