donderdag 19 februari 2015

Grafisch feestje in zwart wit

 
 
Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen. Helemaal waar. Maar dan wil ik wel dat die slingers bij mijn huis passen. Ik bedenk voor de kinderen altijd een thema voor hun verjaardag. Met dat thema maak ik de uitnodigingen, de tractaties en een (gelamineerd) A4 voor aan de deur. Voor mijn eigen verjaardag besteed ik er uiteraard veel minder aandacht aan. Waarom eigenlijk? Tegenwoordig kun je zoveel leuke feestspullen krijgen dat spontaan zou vieren dat het vrijdag de 20e februari is. Kijk maar.
 
 
 
Verstuur een leuke uitnodiging,



Het Bonte Hoekje
Haal leuk (weggooi) servies in huis. Bovenstaand "servies" is ook verkrijgbaar bij V&D.

The Tomcat Studio
Haal kekke vlaggetjes, slingers en stickers in huis en pimp zo de taart en de cupcakes.   
 

Schrijf je naam of wens in goud op zwarte ballonnen. Je feestje kan beginnen! Hele fijne vrijdag ;-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten